Lynk&Co: hoe een Belg vanuit Zweden prob...
Als België z’n eigen Elon Musk zou hebben, dan zou het wel eens deze man kunnen zijn: Alain Visser. Niet dat hij per sé elektrische auto’s wil verkopen. Sterker nog...
Naar reportageAls België z’n eigen Elon Musk zou hebben, dan zou het wel eens deze man kunnen zijn: Alain Visser. Niet dat hij per sé elektrische auto’s wil verkopen. Sterker nog...
Naar reportageIn sommige gevallen zal de auto z'n bezitter helemaal niets kosten.
Naar artikelHet Chinese Geely zet de centen die het betaalde voor de overname van Volvo aan het werk. Het ontwikkelde niet alleen een nieuw modelprogramma voor de Zweedse autobouwer.
Naar artikelDat de Chinese start-up Lynk & Co onder dezelfde Geely-paraplu valt als Volvo, is voor de regelmatige Auto55-lezer al lang geen nieuws meer. En dat de Chinezen overwogen om ook de Volvo-fabriek in Gent...
Naar artikelLynk & Co koos Amsterdam als locatie voor de officiële onthulling van z’n tweede model dat eenvoudigweg 02 heet. Het Chinese merk doet er immers alles aan om in eigen land een Europese indruk te wekken.
Naar artikelVorige week liet Volvo-eigenaar Geely het eerste model van z’n nieuwe hippe merk Lynk & Co op de Chinese consument los. De 01 is het eerste product. Een compacte SUV.
Naar artikelLynk&CO is een nieuwe merk van Geely, dat ook de eigenaar is van Volvo. Sterker nog, het eerste product, deze 01, is een compacte crossover die nogal wat gemeen heeft met de Volvo XC40.
Naar artikelLynk&Co is het nog piepjonge dochtermerk van de Chinese autobouwer Geely. Dat merk kocht Volvo en het gebruikt de nieuwe structuur...
Naar artikelWe hebben het nog gehoord. China gaat ook Europa veroveren. Die claim gebeurt niet voor het eerst, maar voorlopig strandden de initiatieven al bij een handvol exemplaren.
Naar artikel